Początek turystycznego sezonu oznacza przeważnie znacznie wyższe ceny produktów i wypełnione klientami sklepy. Są jednak na szczęście znacznie lepsze okresy na zamawianie turystycznego wyposażenia. Dużo na przykład można zaoszczędzić tuż po zakończeniu letniego szczytu, gdy turyści opuszczają kempingi i górskie szlaki. W połowie września w wielu sklepach pojawiają się pierwsze wyprzedaże – sprzedawcy chcą się pozbyć letnich produktów przed nadejściem zimy.
To wtedy właśnie card sklep karawaningowy może zaoferować duże obniżki, zwłaszcza na namioty i pozostały sprzęt biwakowy. Wartym rozważenia czasem są również zimowe miesiące, zwłaszcza początek roku. W tym okresie akcesoria caravaningowe, na przykład takie jak dometic lodówka, mogą być sprzedawane nawet za połowę wyjściowej ceny.
Sklepy robią wtedy miejsce na wiosenną kolekcję, tak więc chętnie pozbywają się dotychczasowego asortymentu. Spore oszczędności czekają też na klientów w listopadzie, szczególnie podczas wyprzedaży Black Friday. Sklepy wtedy mocno kuszą klientów najróżniejszymi promocjami i dodatkowymi bonusami. Ciekawą alternatywą są zakupy na targach turystycznych organizowanych zimą i wczesną wiosną. Sprzedawcy oferują tam często wysokie rabaty niespotykane w regularnym handlu. Mniej popularnym, ale naprawdę opłacalnym momentem są pierwsze dni marca. Gdy zimowy sezon dobiega końca, a wiosenny jeszcze się nie rozpoczął, znaleźć można prawdziwe okazje. Sklepy wyprzedają wtedy resztki magazynowe po niskich, atrakcyjnych cenach.
Na przeceny trafić też można w środku tygodnia – kiedy ruch w placówkach jest mniejszy niż w weekendy. Warto zajrzeć do różnych sklepów także podczas brzydkiej pogody. Pochmurne dni sprawiają, że handlowcy chętniej proponują dodatkowe rabaty. Spore oszczędności będą też czekać na klientów w połowie kwietnia, gdy część sklepów robi miejsce na letnie kolekcje. Szczególnie korzystne promocje pojawiają się wtedy na sprzęt z poprzedniego sezonu. Interesujące okazje można też znaleźć pod koniec miesiąca, kiedy sprzedawcy chcą zrealizować plany sprzedaży za miesiąc.
+Tekst Sponsorowany+